فراخوانی همه بوگاتی شیرون های فروخته شده به دلیل یک مشکل بسیار کوچک!

فراخوانی همه بوگاتی شیرون های فروخته شده به دلیل یک مشکل بسیار کوچک!

در کشورهای توسعه یافته و به عبارت بهتر، در هر نقطه از کره زمین که فروشندگان و تولید کنندگان کالا و خدمات به رعایت حقوق مصرف کننده اهمیت دهند و سازمان های نظارتی سختگیری برای بررسی عملکرد این شرکت ها در خدمات رسانی به مشتریان تشکیل شده باشند، بحث فراخوانی اتفاق عجیبی نیست. برای مثال شاید به یاد داشته باشید که چند سال قبل کمپانی تویوتا بسیاری از ماشین های فروخته شده خود در آمریکا را به دلیل آنکه کفپوش آن ممکن بود با حرکت کردن باعث پرت شدن حواس راننده یا اخلال در فرآیند رانندگی شود از بازار جمع آوری کرد و بعد از آن رئیس این شرکت چندین بار به صورت رسمی به عذرخواهی از خریداران و مشتریان پرداخت. به هر حال زمانی که شما برای خرید کالایی مبلغی (چه کم و چه زیاد) پرداخت می کنید می بایست خدمات مناسبی هم برای آن دریافت کنید. اما این بار چنین اتفاقی برای شرکتی رخ داده که به نوعی سمبل پیشرفت اتومبیل سازی در جهان به حساب می آید.گاسپ وب همراه شما

امروز کمپانی بوگاتی اعلام کرد تمامی ۴۷ خودروی بوگاتی شیرون فروخته شده را به دلیل نقص در جوشکاری بخش تنظیم کننده صندلی فراخوانی کرده است. اگر موضوع کمی پیچیده به نظر می رسد باید اشاره کنیم سیستم تنظیم کننده صندلی در خودرویی مانند پراید همان اهرمی است که به سمت بالا کشیده می شود و سپس با فشار دادن صندلی توسط وزن بدن می توانید زاویه آن را تنظیم کنید. البته این سیستم در بوگاتی کمی پیچیده تر از هل دادن صندلی است اما در مجموع نقص در همین بخش ایجاد شده و بوگاتی هم برای احترام به مشتریان خود همه دستگاه های فروخته شده برای برطرف کردن مشکل فراخوانی کرده است. بوگاتی به صورت اختصاصی هر خودرو را با هزینه خود به نزدیک ترین نمایندگی انتقال خواهد داد و سپس بدون دریافت هیچ هزینه ای بخش دارای مشکل را تعویض خواهد کرد. به هر حال برای کسی که چند میلیون دلار برای خرید یک ماشین می پردازد می بایست چنین خدماتی هم ارائه کرد و گرنه هیچ خریداری انتظاری از دریافت سرویس برای  ماشین های ۲۰ میلیونی ندارد.

نظرات ۱

  1. علی گفت:

    خوبه واقعا واقعا 😘😘😘😘

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *